Tondach Slovensko mení svoje logo a komunikačnú stratégiu

14.02.2018, Juraj Vedej | Správy z firiem

Tondach Slovensko si vlani pripomenul 20 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Všeobecne známa značka si svoju reputáciu vybudovala kvalitnými škridlami z pálenej hliny, ktoré sa v tomto segmente považujú za absolútnu špičku.

Rok 2018 Tondach začína s výraznými zmenami vo svojej marketingovej komunikácii. Okrem nového loga a webu sa produkty rozdelia, na základe vzhľadu a účelu, do piatich skupín – clusterov.

Tondach-strecha-2-X.jpg

Tondach Slovensko aktuálne podniká kľúčové kroky v integrácii do nadnárodného koncernu Wienerberger. Najvýraznejšou zmenou je nové logo, ktoré sa typovo zosúladilo s ostatnými značkami v portfóliu spoločnosti Wienerberger. "Nové logo Tondachu je produktové logo koncernu Wienerberger s charakteristickým plamienkom, medzi ktoré patria aj logá Terca, Porotherm a Argeton," vysvetľuje Vladimír Šablica, konateľ Tondachu Slovensko.

Tondach-logo-X.jpg

 Nové logo značky Tondach


 

Riešenie pre strechu

"Chceme tak spotrebiteľom dať jasne najavo, že dokážeme ponúknuť komplexné riešenie na výstavbu domu, keďže máme v portfóliu riešenia pre steny, strechy aj fasády," poznamenáva V. Šablica. Zmenu identity má dopĺňať aj v súčasnosti už aktuálny claim, slogan Riešenie pre strechu.

Proces rebrandingu firma spustila ešte v decembri 2017 a bude trvať približne do marca 2018. Počas tohto obdobia sa postupne bude meniť staré logo za nové na všetkých nosičoch a firemných materiáloch. Webové stránky tondach.sk sú dnes už presmerované na www.wienerberger.sk.

"Samotná integrácia v praxi znamená, že pálená strešná krytina Tondach bude prezentovaná na rovnakej úrovni a s rovnakým dôrazom, ako značka murovacieho systému Porotherm. Legislatívne však zatiaľ zostáva spoločnosť Tondach Slovensko naďalej samostatným právnym subjektom," pokračuje V. Šablica.


Nové rozdelenie produktov

Tondach má v súčasnosti v portfóliu viac ako 200 typov keramických škridiel. Orientáciu v ponuke má potenciálnym zákazníkom uľahčiť nové rozdelenie škridiel na základe ich tvaru, vlastností a použitia. Značka predstavila dovedna päť skupín, clusterov – univerzálne, moderné, mediteránske, exkluzívne a historické krytiny. Každá skupina má jasne stanovenú definíciu a zákazník sa tak má možnosť jednoduchšie a prehľadnejšie orientovať.

Zákazníci aj obchodní partneri budú postupne do konca februára 2018 informovaní o uvedených zmenách prostredníctvom špeciálnej marketingovej kampane. Na nový štýl marketingovej komunikácie neprechádza značka Tondach len na Slovensku, ale aj v rámci celého koncernu Wienerberger.

Tondach-vizual-X.jpg

 Vizuál rebrandingovej kampane


 

Tondach Slovensko, s.r.o., so sídlom v Stupave je súčasťou rakúskeho koncernu Tondach Gleinstätten AG, popredného výrobcu keramických škridiel v strednej a južnej Európe, ktorý už niekoľko rokov patrí do skupiny Wienerberger. Tondach Slovensko je najväčším slovenským predajcom pálenej keramickej škridly a tvorcom strešných riešení pre novostavby aj rekonštrukcie, s kompletným keramickým príslušenstvom a doplnkami. Na Slovensku navyše bezplatne poskytuje zameranie striech a výpočty spotreby materiálu, ale aj odborné poradenstvo.

Foto: Tondach

Podobné články

  • Immofinanz otvoril nové nákupné centrum Vivo! v poľskom Krosne

    Immofinanz-Vivo-2-X.jpg

    Rakúska spoločnosť Immofinanz otvorila nové obchodné centrum Vivo! v poľskom meste Krosno. Je to len 35 kilometrov od hranice so Slovenskom, v nákupnom stredisku s plochou vyše 21-tisíc m² je zhruba 70 obchodov.

  • Protherm Production v Skalici hľadá nových zamestnancov

    Protherm-ludia-3-X.jpg

    Závod na výrobu kotlov Protherm Production v Skalici hľadá nových zamestnancov. V rámci náboru prijme dve desiatky pracovníkov do výroby. Zároveň sa obzerá po desiatich zamestnancoch pre svoje oddelenie nákupu.

  • Postaviť sa mestám na nohy pomáhali aj dobrovoľníci z PSS

    PSS-Nase-mesto-3-X.jpg

    Prvá stavebná sporiteľňa (PSS) sa zapojila do najznámejšieho dobrovoľníckeho projektu Naše mesto. Tridsať PSS-károv pomáhalo revitalizovať okolie a záhradu Detského domova a Krízového centra v Bratislave, ktoré zastrešuje občianske združenie Brána do života. PSS už dlho patrí medzi spoločensky zodpovedné firmy. Podporuje charitatívne projekty, športové podujatia a aktivity s environmentálnou tematikou.

  • Kde sa zbaviť stavebného odpadu? Nová aplikácia vám to ukáže

    1a-bin-36016_1280-1-X.jpg

    Prvá stavebná sporiteľňa (PSS) podporila vývoj mobilnej aplikácie Green Bin. Tá umožňuje identifikovať najbližšie zberné dvory na odovzdanie stavebného odpadu, elektroodpadu a iných druhov odpadu, ktoré možno recyklovať alebo vyžadujú bezpečnú likvidáciu.

  • Thermo|Solaru Žiar, K-systemu aj Tondachu pribúdajú objednávky

    Tondach-2-X.jpg

    Slovenské stavebníctvo hlási optimistické čísla. Podľa štatistického úradu Eurostat sa v apríli 2015 stavebná produkcia SR zvýšila medziročne o 14,1 percenta a oproti marcu stúpla o 2,5 perc.

  • Baumax na Slovensku po 20 rokoch pravdepodobne skončí

    Baumax-X.jpg

    Obchodný reťazec Baumax sa má v rámci reštrukturalizácie siete stiahnuť zo Slovenska. Po vyše 20 rokoch by mal jeho predajne prevziať nemecký obchodný reťazec Obi. Dôvodom sú finančné problémy.