Veka stavila na digitálne nástroje a využíva aj virtuálnu expozíciu
Spoločnosť Veka, výrobca okenných profilov, pripravila pre svojich partnerov a zákazníkov virtuálny stánok, v ktorom sa môžu zoznámiť s najnovšími výrobkami v jej produktovom portfóliu.
Veka tak reagovala na aktuálne opatrenia obmedzujúce pohyb na kontinentoch a s nimi spojenú neúčasť na tradičnom nemeckom veľtrhu okien a dverí Fensterbau Frontale 2020, kde v marci plánovala predstaviť svoje produktové novinky. Firma sa ešte pred zavedením prísnych reštrikcií týkajúcich sa súčasnej pandemickej situácie rozhodla nezúčastniť sa tohtoročnom Fensterbau Frontale, a to ani v prípadnom náhradnom termíne s ohľadom na bezpečnosť svojich zákazníkov aj zamestnancov.
• Virtuálny stánok spoločnosti Veka
Z fyzického sveta do virtuálneho prostredia
Namiesto tradičného stánku spoločnosť Veka predstavila virtuálny koncept https://veka-news.de/rundgang/. Pri návšteve digitálnej expozície, ktorá je pripravená v anglickej a nemeckej jazykovej mutácii, zákazník získa všetky informácie o nových produktoch a inováciách vrátane okenného systému Veka AluConnect či zdvižno-posuvného systému dverí Vekamotion 82.
Medzinárodný veľtrh je tradičným miestom stretnutí s partnermi a v oknárskom odvetví, kde je tradíciou uzatvárať obchodné dohody a partnerstvá osobne, má nahraditeľnú pozíciu. Vítanou možnosťou, ako v terajšej situácii nahradiť výpadok medzinárodných odborových výstavných podujatí, sú moderné digitálne nástroje.
Začali ich používať aj firmy alebo jednotlivci, ktorí sa digitalizácii z rozličných dôvodov dosiaľ vyhýbali. Veka je presvedčená, že využívanie digitálnych nástrojov v jej odbore zmierni ekonomické dôsledky doliehajúce na jednotlivé subjekty a umožní sektoru aj naďalej fungovať v ustálenom režime – len sa z fyzického sveta presunú do virtuálneho prostredia.
• Zastávka počas virtuálnej prehliadky expozície firmy Veka
Digitálny preukaz okien
"Virtuálny stánok predstavuje naše posilnenie v oblasti digitálnych technológií, ktoré nevnímame iba ako východisko z aktuálne nepríjemnej situácie. Digitalizácii sa venujeme dlhodobo – vyvinuli sme napríklad digitálny preukaz okien s názvom Veka IPS. Vďaka tomuto riešeniu zákazník len priloží smartfón k čipu nainštalovanému v ráme okna a pomocou aplikácie zistí dôležité informácie o záruke, výrobcovi či rozmeroch okna. Koronavírusové reštrikcie nás a celý oknársky segment, samozrejme, obmedzujú, ale ako sa hovorí – všetko zlé je na niečo dobré. A v našom prípade je to fakt, že zavádzame moderné digitálne nástroje ako virtuálny stánok v komunikácii s partnermi a so zákazníkmi ešte rýchlejšie ako za bežných okolností," hovorí Milan Klepsa, hlavný zástupca spoločnosti Veka pre ČR a SR.
Foto: Veka