Hornbach na ploche 1 250 m² vysiela signál pre viac zelene v mestách

26.04.2021, Silvia Jáhnová | Správy z firiem

Čo majú spoločné schody do metra, šedivá križovatka a zhrdzavený autovrak? Sú to nečakané, ale zároveň perfektné miesta na zasadenie krásnych záhrad. A práve to ukazujú obchodný reťazec Hornbach a jeho kmeňová agentúra Heimat novou jarnou kampaňou Záhrada môže byť všade.

Potrebu väčšieho množstva zelene vyjadruje Hornbach tak, že šedivé kúty veľkomiest, kde je čoraz viac spevnených plôch, premieňa na pestré záhrady a dokazuje tak, že zelená idyla môže vzniknúť skutočne všade.

Hornbach-zelen-1-X.jpg


Veľkolepá akcia

Hornbach to predvádza vizuálne imponujúcim spôsobom vo veľkolepej akcii, ktorej zrod možno sledovať v novom reklamnom spote. Hlavnú úlohu zohráva šedivá fasáda domu na rušnej križovatke a skupina záhradníkov-krajinárov a lešenárov.

Tí sa na obrovskej ploche stavebného lešenia okolo domu púšťajú do akcie, ktorá budí značný rozruch: privážajú tisíce zavčasu kvitnúcich kvetov, kríkov, bambusov a brečtanových výhonkov, ktorých vysadenie potrvá deväť dní. Centimeter po centimetri, až do závratnej výšky. Celkovo na 1 250 metroch štvorcových. Skutočný megaprojekt v tých najťažších podmienkach. Výsledkom vynaloženého úsilia bude nielen gigantická reklama pre Hornbach, ale aj obrovská záhrada na inak bezfarebnej križovatke.

Hornbach-zelen-2-X.jpg


Koniec mestskej bezútešnosti

A nemá byť jediná. Počas kampane Hornbach vytvorí dočasné záhrady z ďalších symbolov mestskej bezútešnosti: zo zhrdzaveného auta, z reklamného stĺpa a dokonca aj zo vstupu do metra. Chodcov tak poteší nielen zelenšie mesto, no uvidia tiež, ako môžu aj v stiesnenom priestore veľkomesta vznikať pôsobivé záhrady.

"Túžba po zeleni je v ľuďoch silná," hovorí Thomas Schnaitmann, brand manažér v Hornbachu. "Naša kampaň preto ukazuje, že miesto pre záhradku má každý. Tá môže vzniknúť úplne všade – či už vertikálne na veľkej stene domu, alebo jednoducho na balkóne."

Po ukončení kampane budú všetky použité rastliny darované miestnym verejnoprospešným podnikom. Je to malý príspevok Hornbachu k tomu, aby šedivé mestá na dlhší čas ožili farbami. "Pre nádhernú záhradu netreba veľa miesta alebo svetla. Stačí na to dostatok fantázie," komentuje Guido Heffels, zakladateľ agentúry Heimat.

Hornbach-zelen-3-X.jpg


Vizitka kampane

Kampaň: Záhrada môže byť všade
Nový jarný spot Hornbachu nájdete TU
Agentúra: Heimat, Berlín
Produkcia: Liesel Filmproduktion GmbH
Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH, Berlin
Spot ku kampani bol natočený v réžii Jonasa Schuberta v spolupráci s berlínskou firmou Liesel Filmproduktion GmbH. Realizujúcim producentom bol Jan M. Scholz.

Foto: Hornbach

Podobné články