Hornbach a Heimat: Dodávame odvahu v týchto neľahkých časoch

25.09.2020, Silvia Jáhnová | Správy z firiem

Európsky reťazec stavebných marketov Hornbach spustil jesennú komunikačnú kampaň epickým monumentálnym dielom. Film ako stvorený do mimoriadnej situácie, aká je teraz vo svete. Avšak na spôsob Hornbachu.

Reklama-Hornbach-1-X.jpg

Namiesto toho, aby boli v popredí obavy a starosti, Hornbach stavil na odvahu a poriadnu chuť do práce. Atribúty, aké sa tejto značke pripisujú tak ako žiadnej inej. Je samozrejmé, že Hornbach a reklamná agentúra Heimat Berlin sa budú aj v treťom desaťročí svojho úspešného partnerstva zameriavať na kutilstvo bez toho, aby stratili zo zreteľa projekt. Všetko zhŕňa slogan: "Zdá sa to byť nemožné. Kým to sám neurobíš."

 

Reklama-Hornbach-6-X.jpg

Reklama-Hornbach-7-X.jpg

Zdá sa, že maličký kutil má vzhľadom na rozbité umývadlo pred sebou niečo takmer nemožné. Ale silou svojej vôle a svojich rúk sa k veci postaví odvážne. Napokon sa mu podarí takmer nadľudský čin: nové umývadlo je namontované a hrdina opäť nadobudne svoju normálnu veľkosť. Dôležité je iba poriadne zabrať. Alebo ako hovorí Hornbach: "Urob to."

Reklama-Hornbach-2-X.jpg

Reklama-Hornbach-5-X.jpg

Reklama-Hornbach-3-X.jpg   Reklama-Hornbach-4-X.jpg

Táto šarmantná tvrdohlavosť popri vizuálne imponujúcom obraze obsahuje tiež poriadnu dávku humoru. Hlavný hrdina nie je konfrontovaný len s nástrahami projektu, ktoré sú každému zjavné, ale aj muchou, ktorá na neho útočí.

Reklama-Hornbach-8-X.jpg

Reklama-Hornbach-9-X.jpg

"Pozitívna sila realizácie projektu azda nikdy nebola taká cenná ako teraz. Napĺňajúci pocit, že človek niečo zvládne sám vlastnými rukami, vydrží dlho a dodáva odvahu do ďalších výziev," hovorí David Kolář, riaditeľ marektingu pre Hornbach ČR a Slovensko.

Reklama-Hornbach-10-X.jpg

Reklama-Hornbach-11-X.jpg

Produkčnú a časovú náročnosť možno vidieť v každom detaile tohto nového diela. Exotickú destináciu nakrúcania spotu tentokrát nahradila Praha. Režisérom nebol nik iný ako Američan Tom Kuntz, ktorý je pravdepodobne jedným z najoceňovanejších režisérov na svete. Kameramanom bol Hoyte van Hoytema, Holanďan žijúci v USA, ktorý bol za kameru zodpovedný už v bondovke Spectre a ktorý stál za kamerou aj v sfilmovaných dielach Christophera Nolana Interstellar, Dunkirk a tiež najnovšie Tenet. Digitálna postprodukcia je dielom londýnskeho štúdia Untold, hudbou prispeli 2Wei. Celý produkčný proces riadila spoločnosť TPF Berlín pod vedením producenta Michaela Duttenhöfera.

Reklama-Hornbach-12-X.jpg   Reklama-Hornbach-13-X.jpg

Reklama-Hornbach-14-X.jpg

"Vytvoriť taký mamutí projekt v časoch koronakrízy je úplne porovnateľné so smelosťou nášho kutilského hrdinu," vysvetľuje Guido Heffels, zakladateľ agentúry Heim. "Testy na koronu pre všetkých zúčastnených, personálne obmedzený sprievod natáčania, meranie teploty, neustále podrobné vylaďovanie na diaľku – všetko je možné, keď to človek robí s odvahou a rozumom," dodáva G. Heffels.

Reklama-Hornbach-15-X.jpg

Foto: Hornbach

Podobné články