Spotrebiče Gorenje uspeli v súťaži Red Dot Design Award 2017

08.07.2017, Petra Liptajová | Správy z firiem

Multifunkčné rúry Gorenje a nová generácia varných dosiek tejto značky zvíťazili spomedzi 5 500 prihlásených výrobkov z 54 krajín. Skupina Gorenje získala cenu za priemyselný dizajn už 18-krát po sebe.

Gorenje-Red-Dot-3-X.jpgVyše 40 nezávislých dizajnérov, profesorov dizajnu a špecializovaných novinárov testovalo a pozorne hodnotilo každý produkt. Porota napokon udelila čestné uznanie za dobre koncipované detailné riešenie, cenu Red Dot za vysokú kvalitu dizajnu a Red Dot: Best of the Best za špičkovú dizajnovú kvalitu. Skupina Gorenje získala až štyri ocenenia Red Dot za multifunkčné rúry Gorenje, novú generáciu plynových varných dosiek Gorenje a dve ocenenia Red Dot: Best of the Best pre novú generáciu prémiových práčok a sušičiek Asko.

"Multifunkčné rúry a nová generácia plynových varných dosiek Gorenje sú výsledkom výskumu a rešpektovania preferencií zákazníkov. Náš projektový tím a širší výskumno-vývojový tím sa snažil zjednodušiť kľúčové postupy pri každodennej príprave pokrmov. Tento rok sme osobitne hrdí na dve ocenenia Red Dot: Best of the Best, ktoré získala naša prémiová značka Asko za novú generáciu práčok a sušičiek," hovorí Lidija Pritržnik, riaditeľka produktového dizajnu Gorenje.

Gorenje-Red-Dot-2-X.jpg

"Víťazi Red Dot potvrdzujú, že kvalitný dizajn a ekonomický úspech idú ruka v ruke. Ocenenie Red Dot udelené nekompromisnou porotcov je pre výrobcov dôkazom úrovne dizajnu a svedčí o tom, že stratégia je dobrá," poznamenáva Peter Zec, zakladateľ a generálny riaditeľ súťaže Red Dot Award.

V spoločnosti Gorenje Group je dizajn dôležitou súčasťou všetkých vízií. Cieľom firmy je stať sa najinovatívnejším výrobcom domácich spotrebičov na svete. Gorenje vďaka typickej tvári svojich výrobkov a spolupráci s renomovanými svetovými dizajnérmi už niekoľko rokov udáva trendy v dizajne domácich spotrebičov.

Gorenje-Red-Dot-1-X.jpg

Inovácie a prémiový segment sú piliermi stratégie Gorenje do roku 2020, ktorú skupina realizuje a podporuje investíciami do vývoja nových modelov. Gorenje Group tento rok do tejto kategórie investuje bezmála 3 percentá svojich celkových výnosov, ktoré v roku 2016 dosiahli 1,26 miliardy eur.

Foto: Gorenje

Podobné články