Portál TopReality.sk s rastom návštevnosti o vyše 60 perc.

15.12.2014, Martina Marenčáková | Reality, nové projekty, novostavby

Portál TopReality.sk navštívilo v októbri 2014 o vyše 60 percent používateľov viac ako v júni t.r. Podľa Mareka Grajcaríka, šéfa a majiteľa portálu, sú za tým dobré investičné rozhodnutia a reklama.

TopReality-Grajcarik-X.jpgPeniaze, ktoré web zarobí, sa z veľkej časti vracajú späť formou väčších a cielených reklamných kampaní či motivácie pracovníkov, hovorí M. Grajcarík. Realitný portál investuje aj do sledovania nových trendov na Slovensku i v zahraničí, nemenej dôležitou súčasťou rozhodovacích procesov je vzájomná komunikácia s klientmi. Práve podnety inzerentov sú podľa M. Grajcaríka častou inšpiráciou na vytvorenie unikátnych noviniek. "Vďaka klientom sme na portáli TopReality.sk vytvorili tzv. POI (point of interest), teda body záujmu, a nazvali sme ich štítky. Umožňujú čo najpresnejšie charakterizovať vlastnosti tej-ktorej nehnuteľnosti či občiansku vybavenosť. Zákazníci si tak môžu jednoducho naklikať svoje preferencie, ako napríklad garážové státie, výhľad, dostupnosť mestskej hromadnej dopravy alebo blízkosť školy či nemocnice," vysvetľuje majiteľ portálu.

"Domnievam sa, že všetky naše aktivity, od investícií do reklamných kampaní, cez sledovanie nových trendov, až po neustále zlepšovanie funkcionality portálu, tak pre realitných maklérov, ako aj súkromných inzerentov, sa prejavili práve vo zvýšenej návštevnosti. Z toho logicky vyplynul i zvýšený záujem o inzerciu na našom webe," pokračuje M. Grajcarík.

TopReality-navstevnost-2-X.jpg

 Topeeality.sk – mesačná návštevnosť (reálni používatelia)


 

Kým v júni 2014 navštívilo portál TopReality.sk niečo vyše 246-tisíca reálnych používateľov, v októbri ich bolo takmer o 155-tis. viac.

TopReality.sk sa snažia vyjsť v ústrety aj realitným maklérom. Zaujímavou funkciou je tzv. karta makléra, do ktorej si každý maklér pridá svoju charakteristiku a zároveň môže na ňu prijímať hodnotenia klientov. Ďalšou funkcionalitou, ktorú podľa M. Grajcaríka oceňujú tak súkromní inzerenti, ako aj realitní makléri, je mapa nehnuteľností. Umožňuje vyhľadať 200 naposledy zadaných nehnuteľností. Ďalšou novinkou portálu je možnosť zobrazenia street view. "Ide o vynikajúcu pomôcku, ako sa zorientovať, kde tá-ktorá nehnuteľnosť leží," dodáva M. Grajcarík.

TopReality.sk je portál so zameraním na nehnuteľnosti, vznikol v júni 2007. Momentálne je na stránke zaregistrovaných viac ako 5-tisíc realitných kancelárií, 61-tis. používateľov a obsahuje vyše 189-tis. ponúk. Ako prvý slovenský portál vo svojom segmente vstúpil v januári 2013 do rešpektovaného systému meraní návštevnosti, AIM monitor SR. TopReality.sk navštívi priemerne okolo 300-tis. používateľov za mesiac.

Foto a graf: TopReality.sk

Podobné články