Tondach Slovensko mení svoje logo a komunikačnú stratégiu
Tondach Slovensko si vlani pripomenul 20 rokov pôsobenia na slovenskom trhu. Všeobecne známa značka si svoju reputáciu vybudovala kvalitnými škridlami z pálenej hliny, ktoré sa v tomto segmente považujú za absolútnu špičku.
Rok 2018 Tondach začína s výraznými zmenami vo svojej marketingovej komunikácii. Okrem nového loga a webu sa produkty rozdelia, na základe vzhľadu a účelu, do piatich skupín – clusterov.
Tondach Slovensko aktuálne podniká kľúčové kroky v integrácii do nadnárodného koncernu Wienerberger. Najvýraznejšou zmenou je nové logo, ktoré sa typovo zosúladilo s ostatnými značkami v portfóliu spoločnosti Wienerberger. "Nové logo Tondachu je produktové logo koncernu Wienerberger s charakteristickým plamienkom, medzi ktoré patria aj logá Terca, Porotherm a Argeton," vysvetľuje Vladimír Šablica, konateľ Tondachu Slovensko.
• Nové logo značky Tondach
Riešenie pre strechu
"Chceme tak spotrebiteľom dať jasne najavo, že dokážeme ponúknuť komplexné riešenie na výstavbu domu, keďže máme v portfóliu riešenia pre steny, strechy aj fasády," poznamenáva V. Šablica. Zmenu identity má dopĺňať aj v súčasnosti už aktuálny claim, slogan Riešenie pre strechu.
Proces rebrandingu firma spustila ešte v decembri 2017 a bude trvať približne do marca 2018. Počas tohto obdobia sa postupne bude meniť staré logo za nové na všetkých nosičoch a firemných materiáloch. Webové stránky tondach.sk sú dnes už presmerované na www.wienerberger.sk.
"Samotná integrácia v praxi znamená, že pálená strešná krytina Tondach bude prezentovaná na rovnakej úrovni a s rovnakým dôrazom, ako značka murovacieho systému Porotherm. Legislatívne však zatiaľ zostáva spoločnosť Tondach Slovensko naďalej samostatným právnym subjektom," pokračuje V. Šablica.
Nové rozdelenie produktov
Tondach má v súčasnosti v portfóliu viac ako 200 typov keramických škridiel. Orientáciu v ponuke má potenciálnym zákazníkom uľahčiť nové rozdelenie škridiel na základe ich tvaru, vlastností a použitia. Značka predstavila dovedna päť skupín, clusterov – univerzálne, moderné, mediteránske, exkluzívne a historické krytiny. Každá skupina má jasne stanovenú definíciu a zákazník sa tak má možnosť jednoduchšie a prehľadnejšie orientovať.
Zákazníci aj obchodní partneri budú postupne do konca februára 2018 informovaní o uvedených zmenách prostredníctvom špeciálnej marketingovej kampane. Na nový štýl marketingovej komunikácie neprechádza značka Tondach len na Slovensku, ale aj v rámci celého koncernu Wienerberger.
• Vizuál rebrandingovej kampane
Tondach Slovensko, s.r.o., so sídlom v Stupave je súčasťou rakúskeho koncernu Tondach Gleinstätten AG, popredného výrobcu keramických škridiel v strednej a južnej Európe, ktorý už niekoľko rokov patrí do skupiny Wienerberger. Tondach Slovensko je najväčším slovenským predajcom pálenej keramickej škridly a tvorcom strešných riešení pre novostavby aj rekonštrukcie, s kompletným keramickým príslušenstvom a doplnkami. Na Slovensku navyše bezplatne poskytuje zameranie striech a výpočty spotreby materiálu, ale aj odborné poradenstvo.
Foto: Tondach